Nowoczesne technologie w obiektach hotelowych i gastronomiczych
Opis
Nowoczesne technologie zaczynają już trafiać do hoteli: tablety zamiast folderów informacyjnych, smartfony zamiast kluczy do pokoju, aplikacje zamiast pilotów. W ten sposób branża hotelarska dostosowuje się do nowych wymagań. Coraz więcej gości oczekuje innowacyjnych technologii w hotelach. Już 34% gości w Polsce wolałoby obsługiwać światło, klimatyzację i telewizję poprzez smartfona lub tablet. Wiele hoteli bierze pod uwagę nowoczesne rozwiązania i już zaczęło podwyższać swój technologiczny standard.
Zapraszamy do udziału w wyjątkowym wydarzeniu, podczas którego najlepsi eksperci w branży będą dyskutowali o nowinkach technicznych, które powinny zostać zastosowane w obiektach hotelowych i gastronomicznych.
Prelekcje poprowadzą:
- Piotr Owczarski - General Manager, Hotel Gordon
"Skutecznie i efektywnie - rola social media i technologii i w budowaniu wizerunku hotelu"
|
- Filip Prokop - współwłaściciel, Hotel Senator
"Jak zwiększyć przychody przy użyciu odpowiedniego Programu Lojalnościowego? Analiza zagadnienia na podstawie wdrożonego i skutecznie funkcjonującego rozwiązania w Hotelu Senator w Starachowicach"
- Piotr Ćwiertniewski - radca prawny i wspólnik w kancelarii act BSWW i Marcin Kroll - adwokat, rzecznik patentowy i wspólnik w kancelarii act BSWW
"RODO – nowe uwarunkowania i ograniczenia wykorzystywania danych"
- Krzysztof Jaworski - Kierownik Produktu, Netia SA ,Łukasz Kwiatkowski- Product Manager, AV System
"Netia Wifi marketing jako skuteczne narzędzie w budowaniu wizerunku i relacji biznesowych hoteli."
- Maciej Andruszkiewicz - właściciel,M&M Systems
"Innowacyjne rozwiązania w zakresie inteligentnego sterowania wyposażeniem pokoi z wykorzystaniem urządzeń marki Apple oraz Fibaro, na przykładzie realizacji w hotelu Petite Fleur w Toruniu."
- Prof. zw. dr hab. Bernard Kubiak - Katedra Informatyki Ekonomicznej, Uniwersytet Gdański
"Uwarunkowania i przyszłość zastosowania TIK w turystyce i hotelarstwie"
Grupa docelowa:
Właściciele hoteli
Dyrektorzy hoteli
Dyrektorzy ds. marketingu
Managerowie ds. marketingu
Osoby zarządzające obiektami biznesowymi, gastronomicznymi i typu leisure
Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.
W ramach zgłoszenia zapewniamy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.
Lokalizacja: Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat” S.A., ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa
Czas trwania: 09.30 – 14:30
Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń!
Kontakt z organizatorem:
Mariola Kaczmarek
mobile: +48 530-623-538
e-mail: [email protected]
*Firmy chcące wziąć udział w konferencji prosimy o kontakt z organizatorem.