Wrocławski Chatbot
Opis
Chatbot pracuje na fanpage’u Visitwroclaw.eu, stronie dedykowanej turystom odwiedzającym Wrocław, od przełomu września i października minionego roku. - mówi Mariusz Pełechaty, Head of Product w Studiu KODA Bots, twórcy chatbota. Projekt powstawał przez kilka miesięcy. Do listopada przechodził testy, by dostosować pojawiające się w nim treści do potrzeb użytkowników. - dodaje Pełechaty.
Dziś chatbot Wrocławia jest na bieżąco z atrakcjami i informacjami, którymi w danej chwili żyje miasto. Odpowiada naturalnie na zadawane pytania. Nie sprzedaje, a stanowi wartościowe źródło informacji.
Poza tym ciągle trwa jego ewaluacja. Bo dzięki niemu urzędnicy otrzymują szereg informacji pozwalających ulepszać powstałe rozwiązanie. Nie dotyczy to tylko nowych słów w zasobie narzędzia, ale stale poszerzającej się ofercie turystycznej Wrocławia.
Jak działa wrocławski bot turystyczny?
Wystarczy kliknąć w przycisk “wyślij wiadomość” na fanpage’u Visit Wrocław,
a chatbot na podstawie aktualnych informacji ze strony visitwroclaw.eu odpowiada i odsyła do interesujących treści. Użytkownik na początku drogi określa temat, który go interesuje i przegląda wprowadzenia do artykułów. Jeśli coś szczególnie go zainteresuje – przechodzi na podaną stronę www., na której znajdzie więcej informacji. - Tworząc chatbota pamiętaliśmy, że użytkownicy nie szukają dogłębnej rozmowy. Przeciwnie, wymagają konkretnych informacji, które pomogą im rozwiązać problemy tak szybko, jak to możliwe. Stąd, aby poprawić wrażenia turystów i mieszkańców miasta, upewniliśmy się, że odpowiedzi, które daje im bot, są natychmiastowe, trafne i zwięzłe. - zaznacza Pełechaty.